اثربخشی بازخورد ممکن است با استفاده از فرمی بهبود یابد که از معلمان می خواهد به چندین سؤال در مورد کار دانش آموزی که ارزیابی می شود پاسخ دهند (Bloxham & Campbell, 2010; Newton et al., 2012).
به چنین فرم هایی به عنوان برگه های پوششی بازخورد ساختاری گفته می شود.
یک برگه بازخورد ساختاریافته میتواند توجه معلم را به اطلاعاتی که باید به دانشآموز بدهد راهنمایی کند.
با انجام این کار قیمت پلاستیک شفاف متری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، همچنین ممکن است آموزگاران را تشویق کند تا توضیحاتی را به اظهارات و اصلاحات اضافه کنند و به توصیه هایی برای استفاده در آینده بپردازند (فید فوروارد).
بنابراین قیمت مواد اولیه سفره یکبار مصرف واقعا مناسب است، همچنین دلیل استفاده از برگههای پوششی بازخورد ساختاریافته این است که اثربخشی نظرات بازخورد را با هدایت توجه آموزگاران به استفاده از فید آپ، بازخورد، و فید رو به جلو و استفاده از توضیح درباره اینکه چرا چیزها خوب یا بد هستند، افزایش میدهد. افزودن عمق).
برگههای پوشش بازخورد ساختاریافته ممکن است ابزاری برای بهبود گفتگوی بازخورد باشد، زیرا ممکن است شامل زمینههایی برای پاسخها و سؤالات دانشآموز باشد (به عنوان مثال، به برگه پوشش بازخورد ساختاریافته در Ellegaard و همکاران، 2018 مراجعه کنید).
با هم تولید سفره یکبار مصرف در خانه را یاد میگیریم، همچنین همه این مفروضات ممکن است دلایل بسیاری از برگه های پوششی بازخورد ساختاریافته ای باشند که در عمل آموزشی در گردش هستند.
اگرچه برگههای پوشش بازخورد ساختاریافته به طور گسترده در آموزش پیادهسازی شدهاند، دادههای تجربی بسیار محدودی در مورد چگونگی تأثیر برگههای پوششی بر روی عملکرد بازخورد وجود دارد.
در مطالعه نیوتن و همکاران. (2012) استفاده از یک صفحه پوشش منجر به (1) بازخورد بیشتر و (2) توضیحات مفصل تر به عنوان بخشی از بازخورد (عمق بیشتر) شد.
تا آنجا که ما اطلاع داریم تولید ملحفه یکبار مصرف کار بسیار راحتی می باشد، همچنین هیچ مطالعه دیگری برای تجزیه و تحلیل این که چگونه پیام های بازخورد معلم تحت تاثیر استفاده از برگه های پوشش بازخورد ساختاریافته قرار می گیرند، انجام نشده است.
بازخوردی که در مطالعه توسط نیوتن و همکارانش تحلیل شد. (2012) در پایان یک تکلیف جمع بندی ارائه شد و نه در نسخه های میانی کار دانش آموزان.
- منابع:
- تبلیغات: